Verzenden & retourneren

Bezorging Fietsen

Kaspi bike bezorgt alle fietsen op Maandag t/m Vrijdag. Wij werken er hard aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Als uw bestelling voor 14.00 uur bij Kaspi bike binnen is heeft u uw fiets meestal de volgende werkdag al in huis. Bestellingen die wij na vrijdag 14:00 uur ontvangen worden dinsdag geleverd. Fietsen die rijklaar geleverd worden is de levertijd ongeveer 3 tot 5 werkdagen.

Houd er rekening mee dat dit slechts een richtlijn is en geen garantie.

 

Bezorging Accessoires

Kaspi bike bezorgt alle fietsen en accessoires in heel Nederland bij u thuis af. Los mee bestelde accessoires (tassen, manden, fietszitjes, transportrekken et cetera) worden alleen door ons gemonteerd als u kiest voor ‘rijklaar leveren’. Alle fietsen en accessoires worden bezorgt via onze pakketvervoerders DHL, PostNL of door onze eigen chauffeur.

 

Verzendkosten

Kaspi bike bezorgt fietsaccessoires bij u thuis voor €7,50 en fietsen voor €15,-  Ook is het mogelijk om fietsen 100% rijklaar (afgemonteerd en afgesteld) te bestellen. Tijdens het bestelproces krijgt u de optie waar u kunt aangeven of u uw fiets rijklaar of in doos wil ontvangen.
 

Afhalen in de winkel:

Toch liever zelf uw fiets komen afhalen? U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces door Afhalen in de winkel te selecteren. U betaalt dan geen verzendkosten.
 

Retourneren

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen bij Kaspibike.nl het recht op een afkoeling periode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag u gebruik maken van het herroepingsrecht. Een product mag u dan retour sturen indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en zonder zichtbare gebruikssporen (uitzondering zijn elektrische fietsen waar software wordt ge-upload met gegevens van de klant, daar worden administratiekosten voor in rekening gebracht. Vraag hiervoor naar de voorwaarden retourneren elektrische fiets). Voor ruilen of retourneren kunt u mailen met info@kaspibike.nl. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren.

Aanvullende retourvoorwaarden (fiets)

- De fiets dient in de originele doos, ongemonteerd, retour worden gestuurd.
- Een rijklare fiets dient in het originele rolkarton retour te komen.
- Eventuele ontstane schade tijdens retourneren wordt in mindering gebracht van het terug te storten aankoopbedrag.
- Het artikel dient compleet te zijn.
- De artikelen dienen in evenveel of minder pakketten te worden teruggezonden.
- U dient foto's te sturen van de ingepakte fiets, voordat wij een retour inplannen.

De artikelen worden uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst in ons magazijn retour verwerkt.

Een fiets die omgeruild moet worden in verband met fabrieksmankementen, zal altijd eerst worden opgehaald. Na ontvangst bij ons, zal de nieuwe fiets pas verzonden worden. Wij hebben geen invloed op de ophaaltijd en bezorgtijd, alleen op de bezorgdag. Het retourneren van een niet gebruikte fiets kost € 15,-

 

Verkeerd artikel ontvangen

Indien u een verkeerd artikel heeft gekregen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het artikel wordt dan uiteraard gratis bij u omgeruild.

 

Beschadigd artikel ontvangen

Indien de bestelling bij ontvangst beschadigd is of niet goed functioneert, neem dan altijd eerst contact met ons op. In overleg lossen wij de klacht dan zo snel mogelijk op.

Garantie
Er zit op alle fietsen één jaar fabrieksgarantie. Wel zullen wij vragen om foto's en eventueel filmpjes om het probleem in kaart te brengen en te kunnen beoordelen of het mankement onder de garantie valt, dit is namelijk niet altijd het geval. Zonder foto's of juist beeldmateriaal kunnen wij uw garantie aanvraag helaas niet in behandeling nemen. De volgende zaken vallen niet onder de garantie: Problemen aan draaiende/slijtende delen, oxidatie-vorming, lekke banden, schades ontstaan door gebruik, het niet tijdig geven van een servicebeurt.

Klantenservice
Wilt u iets ruilen of retourneren of heeft u een opmerking of klacht? Stuur een e-mail naar info@kaspibike.nl dan kunnen we samen kijken naar een geschikte oplossing. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van een van onze medewerkers. 

© 2018 - 2024 kaspibike | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel